Kundservice / Broderi & Artistic Digitizer

Andra frågor

Andra frågor (swipe)

FAQ Broderi & Artistic Digitizer

Hittar du inte svaret på din fråga? Du är hjärtligt välkommen att kontakta oss.

Jag har ett problem med min programvara. Vad ska jag göra?

Om du har köpt programvaran hos en återförsäljare, vänligen kontakta dem direkt. Har du köpt din programvara hos oss, vänligen kontakta oss via kontaktformuläret nedan med en beskrivning av ditt ärende.

Jag har problem med att uppdatera min programvara. Vad ska jag göra?

Om du har köpt programvaran hos en återförsäljare, vänligen kontakta dem direkt. Har du köpt din programvara hos oss, vänligen kontakta oss via kontaktformuläret nedan med en beskrivning av ditt ärende.

Jag känner mig osäker på vilken programvara jag ska köpa. Kan ni hjälpa mig?

Vänligen se vår jämförelse över de olika programvarorna.

Om du fortfarande känner dig osäker, vänligen kontakta oss genom att använda kontaktformuläret nedan.

Jag har ett problem med min broderimaskin. Kan ni hjälpa mig?

Om du har köpt broderimaskinen hos en återförsäljare, vänligen kontakta dem direkt. Har du köpt din broderimaskin hos oss, vänligen kontakta oss via kontaktformuläret nedan med en beskrivning av ditt ärende.

Fungerar appar och programvaror på både Mac och Windows?

Det är en kostnadsfråga att skapa appar och programvaror. Janome har därför tagit följande beslut för att bäst möta alla digitala plattformer: 

  • Programvaran som kommer med Janome-maskiner är for Windows
  • Gratis broderiappar finns tillgängliga för iPad (en finns även för iPhone)
  • AcuSpark, till Janome Continental M7, finns tillgänglig för både iPhone och Android telefoner
  • Stygnsättningsprogrammet vi säljer, Janome Artistic Digitizer, kan användas på både Mac och Windows

Kontakta oss gällande Broderi & Artistic Digitizer